پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پلان کانکس اداری ۶×۳ ساندویچ پانل ساده

راهنمای جامع خرید و فروش کانکس در شیراز

پلان کانکس اداری ۶×۳ ساندویچ پانل ساده

۳,۱۷۴ بازديد

کانکس های اداری ساندویچ پانل یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات پیش ساخته می باشد؛ به ویژه آنکه از اسکلت و شاسی محکم، همچنین کف سازی قدرتمند برخوردار باشد. عایق بودن ساندویچ پانل ها در برابر صوت و حرارت و همچنین دوام بسیار زیاد آنها باعث شده است که کانکس از جنس ساندویچ پانل، محبوبیت خاصی را در میان صنعتگران و مشتریان داشته باشد.

یک از ویژگی های بارز و مؤثر در ساخت یک کانکس، طراحی خوب و با کیفیت یک کانکس پیش ساخته است و نقش بسیار مهمی را چه به لحاظ ظاهری و چه باطنی در تولید کانکس به عهده دارد. طراحی کانکس باید تحت علوم مهندسی مربوطه بوده و بتواند به لحاظ علمی و عملی موثق و قابل پیاده سازی باشد. در این نوشته به بررسی طراحی، پلان و ساخت یک نمونه از کانکس اداری ساده با ابعاد ۳ متر در ۶ متر، از محصولات شرکت ایران کانتین می پردازیم.

طراحی کانکس اداری چگونه انجام می شود؟

نمونه فوق یک کانکس اداری ساده ۶ متری می باشد که توسط تیم طراحی کانکس ایران کانتین، طراحی شده است. یک کانکس پیش ساخته به لحاظ طراحی و ساخت از قسمت ها و مراحل متعددی برخوردار است. متخصصان طراحی کانکس، ابتدا با نرم افزارهای مربوطه قسمت های مختلف کانکس اداری را طراحی کرده و سپس آنها به لحاظ تمامی موارد علمی-مهندسی مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند. در نهایت ساختار کلی به همراه جزئیات دقیق طراحی شده که پلان کانکس را تشکیل می دهد. در عکس فوق نمای کانکس اداری ۶ متری ساده را مشاهده می نمایید که توسط ایران کانتین طراحی شده است. یک طراحی ایده آل می بایست تمامی مراحل تولید را پوشش داده و به لحاظ علمی و عملی موثق و قابل پیاده سازی باشد. در یک طراحی، جزئیات اجزای داخلی و خارجی، نحوه اتصال اجزا، جزئیات تأسیسات (برق کشی، لوله کشی و …)، ابعاد و مشخصات کلی و جزئی با توجه به نوع و کاربری سازه می بایست معین شده و به سرپرست تولید اعلام گردد.

پلان کانکس اداری ۶×۳ ساده

همانطو که در تصویر مشاهده می کنید نقشه یا پلان کانکس اداری ۶ متری ساده آورده شده است. این کانکس با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۶ ، ۳ و ۳ متر طراحی و پیاده سازی شده است. یک درب ورودی با عرض ۰٫۹ متر و یک پنجره ۲ متری و ۳ تکه برای آن در نظر گرفته شده است. پلان کانکس پس از استعلام قیمت کانکس مورد نظر توسط مشتری، توسط نرم افزارهای مربوطه طراحی شده و به همراه قیمت، تحویل مشتری می گردد. پلان یا نقشه کانکس، در واقع ترسیم اولیه، نمایی کلی و نماهای جانبی (شامل شاکله کلی، ابعاد، نسبت ها، المانها و …) از کانکس یا ساختمان پیش ساخته مورد نظر است که در مراحل اولیه طراحی شده و به مشتری تحویل می گردد. البته در مواردی که نیاز به نمای سه بعدی از ساختمان پیش ساخته باشد، پلان های سه بعدی کلی و جزئی توسط تیم متخصص ایران کانتین طراحی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد