دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

راهنمای جامع خرید و فروش کانکس در شیراز

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

۳,۰۵۴ بازديد


کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه یکی از محصولات بهداشتی پیش ساخته است که کاربرد زیادی در محیط های مختلف دارد. این محصول یک نفره دارای یک چشمه دستشویی بوده که آن چشمه می تواند ایرانی یا فرنگی باشد. در این نوشته می خواهیم این محصول را به طور جامع و به لحاظ جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار دهیم.

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه غالباً از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و به همین دلیل سبکتر و قابلیت جابجایی آسانتری را نسبت به دیگر سازه‌های پیش ساخته دارند. این محصول معمولاً به صورت مستقل ساخته شده و در مکان هایی نظیر باغ ها، دفاتر اداری، کارگاه ها، کسب و کارهای بین جاده ای و … مورد استفاده قرار می گیرد. البته میتوان این نوع کانکس را در کنار یا در داخل یک کانکس هم جای داد که در واقع آن کانکس مجهز به سرویس بهداشتی تکنفره خواهد بود.

قابلیت اتصال به فاضلآب از دیگر نکاتی است که محل نصب و استفاده کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه را مشخص و تا حدی محدود می کند. ضمن اینکه می توان برای مکان هایی که از سیستم فاضلآب برخوردار نیست، مخزن تخلیه را برای این نوع کانکس در نظر گرفت. کف سازی کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه بسیار مهم است و کف این نوع کانکس می تواند از جنس فایبرگلاس، فایبر-سرامیک، سرامیک، آلومینیوم عاجدار و … باشد که جنس سرامیک پیشنهاد می شود.

ابعاد کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه غالباً به صورت بدون راهرو ساخته می شود و از ابعاد کوچکی برخوردار است. شکل این نوع کانکس معمولاً به صورت مربعی است اما می توان آن را به صورت مستطیلی و یا حتی با انحناء طراحی کرد. سرویس بهداشتی تک چشمه پیش ساخته به طور معمول از ابعاد مربعی ۱٫۳×۱٫۳ متر تا ۲×۲ متری طراحی و ساخته می شوند. طراحی و ساخت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه تحت این ابعاد را می بایست با توجه به امکانات و ویژگی های این محصول پیش ساخته نیز در نظر گرفت. بنابراین این نوع کانکس می تواند در ابعاد کوچکتر (برای مثال ۱×۱ متری) نیز طراحی و ساخته شود، اما از امکانات و ویژگی های محدودتری نیز برخوردار خواهد بود.

کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

به طور کلی برای خرید، نصب و استفاده از کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دو راه وجود دارد:

  1. سفارش ساخت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه نزد شرکت های تولیدی کانکس پیش ساخته (نظیر ایران کانتین) که البته با توجه به برخورداری از امکان سفارشی سازی، قابلیت تعیین مشخصات، امکانات و ویژگی های این نوع کانکس از سوی مشتری، به شما پیشنهاد می شود.
  2. خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دست دوم که از بازار خرید محصولات دست دوم قابل تهیه است. بزرگترین مزیت این نوع کانکس قیمت آن است که البته نسبت به راه اول ارزان تر است.

برای خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دست دوم نخست باید جنس آن را در نظر گرفت؛ سرویس بهداشتی تک چشمه از جنس ساندویچ پانل بهترین است؛ چراکه کمتر فرسوده شده، عمر طولانی تری داشته و بنابراین نیاز کمتری به تعمیرات دارد. این محصول از جنس فایبرگلاس نیز بسیار مناسب است، اما قطعاً هزینه بسیار بالاتری دارد. کانکس های سرویس بهداشتی ورقی به دلیل زود فرسوده شدن و عدم برخورداری از ویژگی های بهداشتی و مسائل دیگر پیشنهاد نمی شود.

نکته بعدی که می بایست هنگام خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه در نظر داشت، سالم بودن و مرغوب بودن سیستم فاضلآب و اتصالات آن است. زیرا اگر هنگام ساخت این کانکس، محصولات با کیفیتی انتخاب نشده باشد، احتمال فرسودگی و نقص در سیستم فاضلآب و اتصالات آن به شدت زیاد است. سالم بودن کف کانکس (عدم شکستگی)، سالم بودن درب کانکس و امکانات بهداشتی کانکس سرویس بهداشتی دست دوم، از دیگر مواردی است که می بایست هنگام خرید آن، مدنظر داشت.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

عوامل بسیاری در قیمت این محصول دخیل است و در واقع قیمت، آخرین چیزی است که هنگام استعلام قیمت این نوع کانکس (یا هرنوع دیگری) از آن مطلع خواهید شد. ابعاد، جنس و کیفیت محصولات مصرفی (مانند چشمه، شیرآلات و لوله کشی ها و …) در ساخت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه بسیار تعیین کننده اند. حال آنکه امکانات و ویژگیهای این نوع کانکس هم می تواند در قیمت آن بسیار مؤثر باشد.

استعلام قیمت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه؟

  1. تماس بگیرید: اگر به استعلام قیمت فوری کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه نیاز دارید، می توانید مستقیماً با شماره‌های: ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ ، ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ یا ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ (مربوط به واحد فروش ایران کانتین) تماس بگیرید و با توجه به ارائه مشخصات، امکانات و ویژگی‌های کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه مورد نظر، قیمت آن را استعلام گرفت.
  2. استعلام اینترنتی: برای استعلام قیمت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه می توانید از طریق فرم اینترنتی “استعلام قیمت کانکس” اقدام نمایید. همکاران ما در واحد فروش، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. در این فرم مشخصات شما و مشخصات کانکس مود نظر توسط شما به واحد فروش ایران کانتین ارسال می شود.

فروشندگان کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه چه کسانی هستند؟

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه توسط شرکت های سازنده کانکس پیش ساخته (مانند ایران کانتین)، طراحی و تولید می شوند. بدین لحاظ، فروشندگان این نوع کانکس ها یا شرکت های تولیدی هستند یا اشخاصی هستند که آن را تهیه کرده و اکنون به دلیل عدم نیاز به آن از طریق بازار محصولات دست دوم، در اختیار شما قرار می‌دهند. برای خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه نو و آماده، پیشنهاد می کنیم که همواره آن را از خود شرکت تولیدی سفارش دهید و از واسطه ها خریداری نکنید.

جنس کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه از جنس های مختلفی ساخته می شوند. معروفترین آنها جنس ساندویچ پانل و فایبرگلاس است که در واقع بهترین جنس این نوع کانکس ها می باشند. باید در نظر داشت که به دلیل ارتباط زیاد این نوع کانکس ها با آب و رطوبت، امکان پوسیدگی و فرسودگی (و مشخصاً در طول زمان نیاز به تعمیرات) آنها زیاد است و بنابراین از هر جنسی ساخت و استفاده از آنها توصیه نمی شود. از طرفی دیگر جنس محصولات بکار رفته در کانکس از درب تا شیرآلات، روشویی، چشمه توالت (ایرانی یا فرنگی) و … نیز بسیار تعیین کننده است. روکش PVC داخلی که قابل شستشو باشد، به عنوان یکی دیگر از امکانات بهداشتی کانکس، به شدت توصیه می گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد